Nu esti logat pe BodyRock.ro!

Login | Nu ai cont? Inregistreaza-te!

Simte pomparea in biceps cu flexiile la cablu

Bicepsul, in opinia mea, este grupa musculara preferata a multor practicanti de culturism si fitness, pe de o parte pentru ca bicepsul este un muschi care, antrenat constant, se dezvolta bine, iar pe de alta parte pentru faptul ca, in ansamblul estetic al corpului, un biceps mare creeaza senzatia de masivitate si forta, insa fara a putea sa suplineasca lipsa de dezvoltare a altor grupe. Cred ca nu este cineva dintre cei care merg la sala in mod constant care, intrebat fiind, sa nu iti poata spune pe nerasuflate cel putin patru exercitii pentru biceps. Sigur, antrenarea exagerata a bicepsului si dezvoltarea acestuia, in detrimentul altor grupe, produce dezechilibre estetice, care cu siguranta se repercuteaza asupra imaginii sportivului. Goana unora dupa centimetri adaugati la circumferinta bratului este o realitate si marturisesc ca, acum cativa ani, intrasem si eu intr-o astfel de cursa. Ulterior am invatat si am observat cu ochii mei ca un brat de 42 cm definit arata mai bine si pare mai mare ca unul de 46 cm, care este acoperit de grasime. Tot in acea perioada am inteles ca proportia, armonia, simetria si definirea musculara sunt apreciate mai mult decat masivitatea unei grupe sau a unei anumite parti a corpului. Mai mult...

Pagina1
Partenerii nostri: Culturism.ro | Fitbody.ro | Celulita.ro | Caderea Parului.ro | Crestere Inaltime.ro

BodyRock.ro este un produs HTD Publishing