Nu esti logat pe BodyRock.ro!

Login | Nu ai cont? Inregistreaza-te!



Antrenamentul ideal pentru gambe


antrenament gambeNu de putine ori vad tipi cu picioarele subdezvoltate si fara niciun fel de tragere de inima catre antrenarea lor. Nu pot sa inteleg de ce dat fiind faptul ca reprezinta o grupa esentiala, dar in sfarsit. Nu despre picioare in general vorbim, ci despre gambe. Gambele sunt antrenate in ziua de picioare in general, deci nici ele nu primesc o atentie care li s-ar cuveni. Multi considera ca ar fi suficient sa alerge cativa kilometri si sa isi dezvolte acesti muschi. Asa si este pentru unii, nu trebuie sa faca cine stie ce eforturi pentru a se vedea o gamba lucrata. Pentru cei mai multi dintre noi insa, gambele necesita un antrenament aparte.

In randurile de mai jos iti voi prezenta un antrenament pentru gambe cu care vei vede rezultatele cu siguranta. Cel care a gandit-o este Jim McLellan din Denver. Jim era unul dintre cei carora gambele ii dadeau batai de cap din cauza greutatii cu care se dezvoltau si bineinteles, din cauza faptului ca ramaneau permanent in urma celorlalte grupe. El a incercat toate metodele de antrenament fara a vedea rezultate. Dupa multe experimente si metode, el a alcatuit un sistem pe care ti-l voi prezenta si tie.

Cum imi dezvolt gambele?

Datorita acestui sistem, Jim a reusit sa isi creasca gambele cu 3,5 cm si se pare ca in continuare iau in centimetri. Jim a mai vorbit despre cazul unui alt tip din sala lui, care timp de 10 ani a stagnat la capitolul gambe, iar cu acest antrenament a reusit in numai 6 saptamani sa creasca cu 2,5 cm. Exista si cazuri de cresteri de 5 cm, concluzia este ca da rezultate! Sistemul lui Jim foloseste principiul rest-pause, partiale si superserii intr-un combo care practic iti va forta gambele sa creasca.

Antrenament pentru gambe care va da rezultate cu siguranta

Iti garantez ca daca urmezi aceste sfaturi. vei simti deja o durere destul de intensa care va fi un semn pentru schimbarea care se produce la nivelul gambelor tale. Primul exercitiu sunt ridicarile pe varfuri din stand pe marginea unui obiect. Va trebui sa folosesti o greutate care sa iti permita sa executi 15 repetari corecte si lente. Ideea este sa ridici cat mai mult posibil, sa simti ca explodeaza gambele si sa cobori pana le intinzi la maxim. Intinderea maxima e posibil sa o poti realiza abia dupa 2-3 antrenamente, insa retine ca mincarea completa este strict necesara. Ia-ti timpul necesar pentru a simti gambele pe intreaga miscare, asa ca este bine sa executi repetarile incet, fara graba. Dupa ce ai incheiat cele 15 repetari, stai cu un picior pe suport, iar pe celalalt ridica-l si scutura-l pentru a-l relaxa. schimba piciorul si relaxeaza-l si pe celalalt. Mai fa inca un set combinat cu scuturari. Urmatorul set va fi de 8 repetari, apoi 2 scuturari, apoi inca un set de 8 repetari, 2 scuturari si din nou 8 repetari. Dupa ce ai incheiat si seturile de 8 repetari, mai fa rapid niste repetari "arse", jumatate din miscare cu greutatea propriului corp. Executa-le rapid, pana simti durere in gambe. Desi vei simti ca gambele tipa dupa pauza, va mai trebui sa executi pe ambele picioare niste ridicari, coborand cand pe un picior, cand pe altul. Incearca sa faci cam 10-20 de repetari in plus, in functie de capacitatile tale. Acum poti lua pauza meritata de 3 minute aproximativ, nu mai mult de 5! Dupa doua saptamani de antrenamente, adauga la fiecare set mare, dupa ce ai terminat ridicarile pe doua picioare si coborarea pe unul, incùn set de „arse” jurmate de o noua runda de ridicari pe doua picioare si coborare pe cate un picior. Aceasta rutina ar trebui sa fie suficienta pentru primele 2-3 luni. Dupa aceasta perioada, mai adauga inca un set mare si poi ia o pauza de 2-3 luni de la antrenamentul de gambe, iar apoi reia-l. .




Partenerii nostri: Culturism.ro | Fitbody.ro | Celulita.ro | Caderea Parului.ro | Crestere Inaltime.ro

BodyRock.ro este un produs HTD Publishing